Sustainability is "in": Countless companies boast about their sustainable actions and are constantly launching new sustainability labels on the market - from equity funds to food to holiday trips. Sustainability has become an important image factor and is well received. But unfortunately, the term has also become very worn out in the meantime.
This could be easily changed, because sustainability is an essential element in securing the future and thus clearly more than "just" an image factor!
For this reason, TROX has developed a correspondingly far-sighted sustainability strategy. The core of this strategy is to achieve climate neutrality by 2040 - and since this can only be achieved by taking many small steps, interim targets have been defined which must of course also be achieved.
What these are in detail can be found in the fourth sustainability report of the TROX GROUP, which is based among other things on the internationally recognised standards of the Global Reporting Initiative (GRI).
Zdieľať stránku
Odporučiť túto stránku
Odporučiť túto stránku zaslaním odkazu emailom.
Zdieľať stránku
Ďakujeme za doporučenie!
Vaše odporúčanie bolo odoslané a zakrátko by malo býť doručené.
Kontakt
Sme tu pre vás
Uveďte prosím vašu správu a druh otázky
Tel.: +420 283 880 380 | Fax: +420 286 881 870
Kontakt
Ďakujeme vám za správu!
Vaša správa je odoslaná a čoskoro bude spracovaná.
Naše servisné oddelenie sa s vami čo najrýchlejšie spojí Pre obecné informácie o výrobkoch alebo službách môžete tiež zavolať:
Tel.: +420 283 880 380 | Fax: +420 286 881 870
Kontakt
Sme tu pre vás
Uveďte prosím vašu správu a druh otázky
Tel.: +420 283 880 380 | Fax: +420 286 881 870
Kontakt
Ďakujeme vám za správu!
Vaša správa je odoslaná a čoskoro bude spracovaná.
Naše servisné oddelenie sa s vami čo najrýchlejšie spojí Pre obecné informácie o výrobkoch alebo službách môžete tiež zavolať:
Tel.: +420 283 880 380 | Fax: +420 286 881 870